04 April 2011

0
Komen

pesanan buaT KEKASIH

Assalamualaikum, salam sejahtera,
       
            Kehadapan kekandaku yang kucing taik. izinkan aku melakarkan utusan rindu buatmu. relaku pujuktak ku sangka,tak ku duga, jahatnya kamu terhadapku..saat kau jauh dari hidupku, kau menduakan cintaku. aku telah terperangkap di dalam jerat percintaan. mengapa kau lakukan ini kepadaku? puaskah kau lukai diriku ini? sampainya hatimu buat diriku begini. sedangkan aku tidak pernah curang terhadapmu. disaat aku mencintai dirimu, kau pergi meninggalkanku. kau kan tahu bahawa kau adlah cinta terakhir ku. sampai menutup mata pun aku ingin menyintai dirimu. tapi, bila cinta ini tak lagi bermakna,kentut yang wangi jadi busuk. kini, kau dan aku telah putus. adakah selama ini kau menganggap aku mainan cinta kau? kejam benar kau terhadapku. aku bengang denganmu. dahulu kehadiranmu mengubati hatiku. kini, semakin parah aku dibuatnya. gurauan kasih yang dahulu menjadi duri bisa dalam hidupku. bila diburu kenangan silam, akan ku buang segala cebisan kenangan kita. tiada gunanya lagi untuk aku mngenangnya. kini aku mengerti, kau bukan tercipta untukku. menyesal aku mengenali dirimu. kini, kutahu siapa dirimu sebenarnya..kaulah pemain cinta.. hatiku yg lara ini.
                                                                                                                   
                                                                                                                     kerana terluka,
                                                                                                                        bedah

*p/s : bahagian yang di boldkan adalah tajuk lagu...hihihi

terima kasih daun keladi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥