30 April 2011

0
Komen

matluthfi90 : glerr bez!!!

korang mesti tertanya2 an sape matluthfi90 tu...kpd yang kenal mesti da tahu..aku cerita kat orang yang tak kenal jep la..kuang3..matluthfi90 tuyh seorang vblog yang aku ske la..dia lawak,kreatif dan kebanyakan vblog dia memberi kita pengajaran yang terbaik..aku lebih ske dia lebih dari vblog yang lain termasuk anwar hadi...kira matluthfi90 nie vblog paling top kat hati aku hahaha...silap..bagi aku...

dia pandai memberi pdpt dengan menerusi lakonan..semua watak dlm cerita yang dia ingin sampai dilakonkan oleh dia sendiri..pe macam??rasa cam berbelit jep ayat aku tu.. dan antara vblog dia yang aku paling suka :


    mang bez la lawak dia.. penuh mesej yang ingin disampaikan.


terima kasih daun keladi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥