06 November 2011

3
Komen

kenapa baju nurse tak macam ni??


kerjaya nurse memang satu kerjaya yang dipandang mulia.. tapi kadang - kadang DK terpikir, kenapa baju uniforn nurse perlu ketat - ketat dan mengikut bentuk badan?? kenapa tak macam kat atas tuyh jep?? kadang - kadang DK susah nak terima cara pemakaian uniform nurse ni. tapi ada yang bagi alasan, susah kalau pakai baju macam ni. susah nak buat prosedur. okeyh, yang tu DK boleh terima. tapi, salah ke kalau dalam ward kami labuhkan lengan kami. salah? bila buat prosedur barulah kami sinsing. salah ke?? tak perlu la sampai nak tayangkan lengan sepanjang masa.. DK akui, mang selama ni DK sinsing lengan DK tak kira masa samada kat dalam ward atau di luar ward. cuma, ada segelintir kawan DK yang malu untuk sinsing lengan mereka sebab mereka bukan saja - saja malu. mereka jaga aurat mereka. so, mintalah sebagai manusia yang prihatin, hormatilah pegangan orang yang macam kawan DK. mereka melakukan perkara yang benar. bukan yang salah.
baju nurse yang sebenar. 

terima kasih daun keladi

3 comments:

hazirah kasimon said...

..tu lah..huhu

dara kampung said...

sabor je la..hehehe..student nurse ke??

misz henata hyuga said...

ana nak buat mcm mne....xbuat salah kalau buat pom salah....isshh pening3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥