30 July 2011

0
Komen

TAHNIAH AWAK

  Aku mang tak dapat nafikan diri aku lagi yang aku betoi2 tak ley lupakan dia. setiap hari aku akan tngok dia punye wall, pasti hati aku akan merintih melihat dia bersama dengan orang lain. walaupun aku sama macam dia, da ad laki lain tapi perasaan aku terhadap dia tak pernah berubah. sakitnya menahan siksa ni. nak jep aku remove dia dari friend aku. tapi, bila aku pikir kan semula, dia x ada buat salah kat aku pown sebenarnye. aku je yang beria - ria.

  persoalan sekarang ni, kenapa aku x ley lupakan dia? apa yang special sangat dia tu berbanding orang yang jadi milik aku sekarang? pe yang dia da buat kat aku sekarang neyh?? bila aku pikir2, mungkin ini penyebabnya.

  1. kalau aku ada masalah, aku akan luahkan masalah aku kat dia. jarang aku nak luahkan masalah aku kat orang lain sebab aku sangat caya kat dia. dia pun sama macam aku, kalau dia ada masalah dia akan luahkan kat aku. bermakna ktorang saling mempercayai antara satu sama lain.
  2. dia selalu nasihat aku dalam banyak perkara dan beri pendapat yang boleh diterima pakai. kiranya, dia mempermudahkan aku lagi untuk menyelesaikan sesuatu masalah.
  3. kalau aku down, dia selalu beri semangat kat aku. xpernah sekali pun dia memperlekehkan aku. kata - kata semangat yang dia berikan kepada aku menjadi perangsang aku untuk terus berusaha dan tidak mudah putus asa.
  4. dulu. kalau sehari aku tak mesej dia, memang tak lengkap hidup aku. tapi, sekarang memang dia tak mesej aku buat selama - lamanya. korang dapat rasakan bertapa tak lengkap hidup aku sekarang ni.
  5. dia mengingatkan aku tentang perkara yang baik. contohnye, sembahyang. betapa aku inginkan laki yang macam tu. tapi, mungkin bukan nasib aku sekarang ni. dia da jadi milik orang lain.
  6. bagi aku dia seorang yang matured, xmudah nk gaduh ngan kawan2 yang dia tak puas hati dan kalo dia ad msalah dia selalu cari jalan penyelesaian yang tak melibatkan perasaan banyak pihak.
  betapa beruntung perempuan itu bila dapat dia. aku harap perempuan tuyh jaga hati dia baik - baik. jangan sesekali lukakan perasaan dia. tak pe la. aku redha dia bersama - sama dengan perempuan tuh..TAHNIAH AWAK..

terima kasih daun keladi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥