27 July 2012

2
Komen

makan angin di kelate : nasi ulam cikgu


sebenarnya da lama da nak update pasal nasi ulam cikgu neyh.. tapi, tak berkesempatan.. cakap pasal nasi ulam cikgu masa bulan pose?? memang salah timing betul.. hua3.. tapi, tak pe, pas bulan pose korang boleh la pergi ek.. ajak satu family,, dari moyang ke cucu - cicit boleh.. dari ipar ke biras pon boleh.. sebab makanan kat sini sumenye murah - murah. nak tengok?! sila lah scroll ke bawah sikit ek..


ulam - ulamannya yang segar dan menyelerakan..
asam pedas ikan patin yang menyengat

ikan keli goreng yang rangup.. sebenarnya ada 3 tapi da kene rembat awal -awal..


budu dan sambal... wahhhhh..


bermulalah acara melantak seramai 3 orang.

mesti korang nak tahu berapelah DK habiskan duit makan kat situ.. okeyh, nak bagitau la neyh.. jeng3.. hehehe jumlah kesemua sekali untuk makan 4 orang dengan makanan penuh satu meja ialah  RM21.00.. terasa berbaloi sangat penuhkan perut dengan harga makanan yang memang murah. >_<

bila dah siap makan, kami pergi menjelajah di sekitar kawasan tersebut dengan perut yang memboyot kekenyangan.. da macam mengandung 9 bulan da.. hahaha

comey kan seni bina dia.. kat dalam tuyh ada galeri.. da macam muzium da.


sesi bergambar di ruang legar.. posing maut.. hahaha
akhir kata, kalo mari klate neyh.. jange lupo make kat nasi ule cikgu.. 

terima kasih daun keladi

2 comments:

eyjalukman said...

hehe nasib msa tgk ni da berbuka . klu tak kecuq laa tgk mknan sedap2.

dara kampung said...

hahahaha.. tuyh la pasal.. pape pon, kalo dtg klate jgn lupa mkn kat sini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥