25 February 2012

1
Komen

yeahhhh!!! tiket bola free!!

pada waktu petang yang damai, DK bersiar - siar ke kawasan stadium kb, kononnya nak beli burger. tapi, kedai burger da tutup.. lalu kami melangkah ke karnival jom masuk u * biarpun da masuk u da. sje je jalan cuci mata. hehehe.. tapi, karnival tuyh pown tutup jugak ','.. lalu kami melangkah dengan lebih jauh untuk melihat ekspo kat ctuyh.. biasalah, kat klate neyh. tiap - tiap malam sabtu mesti ada perlawanan bola sepak dan wajib ada ekspo.

jalan punye jalan, jumpe la satu gerai neyh. jual yogurt dan vitagen satu beg rm10 dan paket mamee satu beg rm10 jugak. pastu, DK pown beli la. biasalah, DK neyh excited sangat kalau ad barang murah neyh.. hehehe.. tetibe, pak cik tuyh hulur sesuatu kat DK, *jeng3


tiket bola!!!
terkejut jugak la an. tapi, tak guna jugak tiket tuyh. sebab, DK kne ada at hostel sebelum pukul 10 mlm,. ti bola baru nak start, tak sempat ak panas punggung DK nak kena balik da. jadi, untuk tidak membazir tiket tuyh, DK mengambil langkah drastik dengan sedekahkan tiket tu kepada seorang mak cik yang DK jumpa neyh. tak pe la,, mungkin bukan rezeki DK kot. laen masa dan akan datang adalah rezeki yang bakal menjelma. mungkin lebih baek dari yang ni..

terima kasih daun keladi

1 comment:

eyah ayeh said...

tket bola free?
lwan mana?
saya teringin nak tgk bola kat stadium tapi takut. hehe
hye.. come follow me and i will follow u back. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥